Podmienky


Podmienky spolupráce:

Prvá objednávka za minimálne 150 Eur s DPH. Platba na dobierku.
Nasledujúce 3 objednávky za minimálne 100 Eur. Platba na dobierku.
Ďalšie objednávky už bez obmedzenia nákupnej sumy.
V prípade pravidelných odberov splatnosť faktúr 2 týždne.



Dodacie lehoty:

Priemerná doba expedície nášho tovaru sa pohybuje v rozmedzí 1-2 dni, v závislosti od množstva tovaru, ale teoreticky sa môže predĺžiť. V takýchto prípadoch Vás vopred upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty Vášho tovaru a budete mať možnosť objednávku stornovať. V zriedkavých prípadoch sa stáva, že Vašu objednávku nie sme schopní vybaviť, lebo medzičasom môže byť puzzle vyradené z predaja výrobcom bez toho, aby nás o tom upovedomil. V takomto prípade Vás tiež bezodkladne budeme informovať. Pri doručení zásielky kuriérom je nutné uviesť do adresy doručenia aj mobilné telefónne číslo, aby sa kuriér s vami vedel dohodnúť na presnom čase a mieste dodania.


Dodacie a platobné podmienky:

Tovar zasielame kuriérskou službou, kdekoľvek na Slovensku.

Za doručenie kuriérskou službou priamo do Vašich rúk účtujeme expedičný poplatok:
  • 4.00 € pri objednávke s cenou do 100 €
  • 0 € pri objednávke s cenou vyššou ako 100 €


  • Ku každej zásielke prikladáme riadny daňový doklad. Ak po rozbalení Vašej zásielky zistíte, že sa doklad v zásielke nenachádza, dajte nám vediet, pošleme Vám jeho kópiu.


    Záručná doba:

    Na všetok predávaný tovar, pokiaľ nie je určené pri tovare inak, je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 2 roky.


    Garancia ceny:

    V prípade zaplatenia zálohovej faktúry (objednávky) a v prípade korektnej funkčnosti systému garantujeme cenu z objednávky. Vo všetkých ostatných prípadoch si vyhradzujeme právo na zmenu cien, o čom bude zákazník informovaný.


    Reklamácie:

    Prípadné reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch telefonicky, alebo prostredníctvom e-mailu. Rozsah a oprávnenosť reklamácie posúdime po zaslaní tovaru doporučene späť na našu adresu. O vybavení reklamácie Vás budeme priebežne informovať a dohodneme spôsob nápravy.


    Vrátenie tovaru:

    Pokiaľ chcete vrátiť tovar, na ktorý sa nevzťahuje reklamácia, čiže tovar je bezchybný, ale ho chcete vymeniť za iný, je to možné urobiť do 14 dní od prevzatia tovaru za predpokladu, že je tovar v bezchybnom stave (puzzle zabalené v originálnej krabici bez rozbaleného sáčku s puzzle). Buď si môžete vybrať tovar iný, alebo vám sumu za tovar budeme dobropisovať. Nakoľko poštovné sme použili na zaslatie zasielky ku Vám, pri vratení tovaru ho nevraciame


    Kontakt:

    Akékoľvek dotazy zodpovieme na mailovej adrese info@xabax.sk. V nevyhnutnom prípade aj na telefónnom čísle +421 948 363 999. Prípadné reklamácie alebo iné zásielky zasielajte na adresu:

    Xabax, a.s.
    Na piesku 8
    821 05 Bratislava


    Ochrana údajov:

    Informácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom objednávkového formulára, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané.


    Upozornenie!

    V prípade známok poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie, diera) pri preberaní zásielky balík nepreberajte a informujte nás. Predídete tak prípadným komplikáciám pri reklamácií poškodeného tovaru. Akonáhle sa nám zásielka vráti, tovar skontrolujeme prípadne vymeníme a okamžite Vám ho opäť vyexpedujeme.


    Zákaznická sekcia

    Užívateľ 
    Heslo 
    prihlasovať automaticky

    Košík

    Váš košík je prázdny

    Prečo nakupovať u nás

    U nás si možete vyberať bez zisťovania dostupnosti tovarov, všetky puzzle z našej ponuky máme na sklade.